جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

ازن ژنراتور

۴ بازديد

تصفیه هوا و محیط های ضدعفونی کننده، چه در محل کار و چه خانگی، یک عادت رو به رشد در خانه ها و مشاغل مدرن است.

 

این تمرین ساده کمک می‌کند تا از بیماری‌های ناشی از باکتری‌ها، میکروب‌ها و باکتری‌ها، چه کودکان و چه کارمندان یا در هر صورت، همه افرادی که هر گونه فعالیتی را در مکان‌های پر رفت و آمد انجام می‌دهند، دوری کنیم.

 

با استفاده از سیستمی مانند ازناتور می توان در مدت زمان کوتاهی اتاق ها را با اندازه های مختلف با استفاده از مناسب ترین و اختصاصی ترین آنها برای رفع مشکل خاص خود ضد عفونی کرد.

 

ازن چیست

آیا می دانید با آمدن رعد و برق چگونه بوی هوا تغییر می کند؟

 

این چیزی نیست جز ازن که توسط تخلیه الکتریکی تولید می شود.

 

فقط در این صورت می توانید آن را به صورت برجسته احساس کنید، دقیقاً به این دلیل که تمایل به تحریک غشاهای مخاطی دارد.

 

اوزون یک اکسید کننده سمی برای همه موجودات زنده است، اما این درصدی است که در هوا منتشر می شود که تعیین می کند کدام یک از موجودات زنده زنده بماند.

 

ازن ساطع شده توسط ژنراتورها برای ضدعفونی محیط های کار و خانه برای شکست میکروب ها و باکتری های بیماری زا از همه نوع کالیبره شده است.

 

درصد ازن تولید شده توسط این دستگاه ها مطمئناً برای انسان مضر نیست.

 

برخی رویدادها در حوزه عمومی جامعه را به ویژه حساس کرده است و عجله برای خرید ژنراتورهای ازن به شدت افزایش یافته است و افزایش قیمت محصولات اغلب پیامد آن است.

 

 

چیست و چگونه کار می کند

ما دوست داریم ازناتورها را به عنوان مولدهای واقعی مرگ تعریف کنیم زیرا علاوه بر از بین بردن بوهای تند و تصفیه هوایی که در اتاق خود تنفس می کنیم، ترسناک ترین قاتل باکتری ها و میکروب ها هستند.

 

به عنوان یک ابزار دفاعی برای صنایع، بیمارستان ها و سایر مراکز بزرگ که در آنها شیوع عفونت های واگیر رایج است، استفاده می شود، اکنون در محیط های کوچکتر مانند ادارات، مهدکودک ها و خانه ها نیز استفاده می شود.

 

آنها اوزون را تولید می کنند که یکی از قوی ترین اکسیدان هایی است که می تواند میکروب ها و باکتری ها را از بین ببرد.

 

آنها همچنین اگر در معرض غلظت بالایی از ازن قرار گیرند می توانند یک مرد را بکشند، اما برای ما اینطور نیست.

 

در واقع، ازناتورهای خانگی دستگاه های ایمن هستند، هیچ موردی از نقص در عملکرد آنها شناسایی نشده است و قابل اعتماد هستند.

 

ما می‌توانیم صفحات بی‌پایانی در مورد ازن و ازناتورهای داخلی بنویسیم، اما می‌خواهیم در مورد محصولاتی که آزمایش و بررسی می‌کنیم قبل از توصیه به مشتریان خود، عملگرا باشیم.

 

هیچ منع مصرفی برای این دستگاه ها وجود ندارد، فقط باید آنها را بخریم و دوشاخه را به پریز برق وصل کنیم.

 

اوزوناتورهای خانگی با وجود کار بزرگی که انجام می دهند ساکت هستند، مصرف بسیار کمی دارند، بوها را از بین می برند، هوای اطراف ما را تصفیه می کنند و همه میکروارگانیسم ها، انگل ها و باکتری های موجود در هوا و تمام سطوح خانه را از بین می برند. نمی بینیم اما در طبقاتی که بچه های ما بازی می کنند وجود دارد.

 

ازناتورهای خانگی کیفیت زندگی ما را بهبود می بخشد.

 

بیایید برخی از محصولاتی را ببینیم که ممکن است برای شما مناسب باشند

 

نحوه انتخاب صنعتی

توصیه‌ای که می‌خواهم در مورد خرید یک ژنراتور ازن به شما بدهم، به نوع استفاده از آن بستگی دارد.

 

مقدار ازن ساطع شده، حدود 10000 میلی گرم در ساعت، توسط مدل های ارزان تر نیز تضمین شده است، اما من توصیه می کنم آنها را فقط برای استفاده خصوصی خریداری کنید.

 

اگر یک فعالیت عمومی دارید که شامل تعداد زیادی از افراد است یا شرکتی با کارگران زیاد، باید یک ژنراتور حداقل 30000 MG / ساعت بخرید.

 

 

ژنراتورهای ازن صنعتی

ژنراتورهای ازن صنعتی

پیشنهاد کامل مجموعه ای از ژنراتورهای ازن مدرن است که بر اجرای وظایف خاص در بخش گسترده متمرکز شده است. محصولات موجود عبارتند از ژنراتورهای طراحی شده برای ازن زنی فضای بار وسایل نقلیه حمل و نقل محصولات غذایی، ازن سازهای صنعتی مورد استفاده در سردخانه ها، انبارها، سالن های تولید، مراکز دامپروری (کوه مرغ) و در بسیاری از مکان های دیگر که چنین نیازی وجود دارد. ژنراتورهای ازن که ما تولید می کنیم دارای ویژگی های زیر هستند:

مصرف کم برق،

نیاز به اکسیژن کم

الزامات نصب و نگهداری ساده،

ساخت و ساز بادوام سازگار با عملیات مداوم،

قابلیت اطمینان و ایمنی خدمات

از شما دعوت می کنیم تا با مجموعه کامل ازناتورهای صنعتی و همچنین شرایط همکاری از جمله امکان استفاده از کمک متخصصین ما در انتخاب روش صحیح ازن زنی و ازن مولد مناسب برای این کار آشنا شوید.

درمان ازن در صنعت

طیف وسیعی از کاربردهای ازن سازهای صنعتی ناشی از تأثیرات منحصر به فرد ازن بر آبی است که در معرض آن قرار می گیرد و همچنین از محصولات غذایی و همچنین مواد و سطوح برای تولید و ذخیره سازی آنها. اثر اثبات شده تصفیه، ضد عفونی و تصفیه از طریق ازن زنی منجر به استفاده از این روش برای تصفیه آب آشامیدنی از جمله در موارد زیر می شود:

کارخانه های فرآوری گوشت (شستشوی مواد ضدعفونی کننده

گیاهان کشاورزی و غذایی (شستشوی ضدعفونی، شستشوی محصولات کشاورزی، سبزیجات و میوه جات

کارخانه های فرآوری طیور و تخم مرغ (ضدعفونی مرغ و تخم مرغ

دامپروری (ضد عفونی خوک و اصطبل

کارخانه های فرآوری ماهی (شستشوی مواد ضدعفونی کننده، ذخیره سازی

شرکت های تولیدی محصولات کشاورزی (ازن زنی خطوط تولید و سیستم های پشتیبانی، ضدعفونی تهویه و تهویه مطبوع

شرکت های فعال در صنایع شیمیایی (از بین بردن بوی نامطبوع گازهای خروجی اگزوز

مخازن آب مانند استخرهای شنا، استخرهای پرورش و غیره.

تصفیه خانه های فاضلاب

 

در این صورت هزینه بالاتر خواهد بود، اما اثربخشی نیز خواهد داشت.

 

با توجه به اینکه مصرف برق برابر با صفر است و فضای کمی را اشغال می کنند، می توانید 3 دستگاه ازن مولد 10000 میلی گرم در ساعت خریداری کرده و در چندین نقطه از کسب و کار خود قرار دهید.

 

شما همیشه تولید 30000 میلی گرم در ساعت خواهید داشت تا 100% از بین بردن میکروب ها و باکتری ها را تضمین کنید.

 

شما می توانید مدل یا رنگ مورد نظر خود را خریداری کنید، نتیجه تغییر نمی کند.

 

ژنراتورهای ازن برای آب

 

سلام آیا می خواهید یک دستگاه ازن مولد حرفه ای بخرید؟

 

من شما را به خوش آمد می گویم، مکانی ایده آل برای کسانی که به دنبال محصولات و لوازم جانبی برای نظم و مراقبت از فضاهای خانه خود هستند.

 

در واقع، در این صفحه مجموعه محصولات خود را برای کسانی که به دنبال یک ژنراتور ازن حرفه ای هستند و می خواهند بهترین راه حل را پیدا کنند، ارائه می دهیم.

 

من به شما اطمینان می دهم که در زیر بهترین کیفیت و قیمت مناسب را برای آنچه مربوط به ژنراتورهای ازن حرفه ای است پیدا خواهید کرد. تصادفی نیست که بسیاری از افراد این موارد را انتخاب کرده اند.

 

برای شما تجارت خوبی آرزو می کنم!

 

کدام ژنراتور حرفه ای ازن را انتخاب کنید؟ این رتبه بندی است:

در اینجا محصولاتی هستند که بیشتر توسط کسانی که به دنبال یک تولید کننده ازن حرفه ای هستند و می خواهند خانه آنها در نظم و تمیزی کامل باشد انتخاب می شوند. در داخل پیشنهادات، قیمت های مقرون به صرفه و بالاتر از همه کیفیت وجود دارد. همه رتبه بندی ها و بررسی های محصول روزانه به روز می شوند!

 

 

 

اگر تمیز کردن معمولی که با مواد شیمیایی اغلب خطرناک و بدبو انجام می شود برای سالم و ایمن کردن محیط ما کافی نیست، در این راهنما راه حلی برای یک سیستم موثر و ایمن که مستلزم هیچ تلاشی نیست، پیدا خواهید کرد.

 

به لطف مولدهای ازن، در واقع، شما می توانید بدون هیچ گونه خطری برای سلامتی، هم در خانه و هم در محل کار در آرامش بمانید. فقط مناسب ترین و خاص ترین را برای رفع نیازهای خود انتخاب کنید.

 

ازن ژنراتور چیست و برای چه استفاده میشود.

ازن، O3، یک مولکول طبیعی است که از سه اتم اکسیژن تشکیل شده است، این یک گاز با چگالی کم است که در استراتوسفر وجود دارد، به طور طبیعی از سیاره در برابر عملکرد پرتوهای فرابنفش محافظت می کند. ازن که در ژنراتورها استفاده می شود یک عامل اکسید کننده قوی است.

 

ازن مولد دستگاهی است که از نیروی قدرتمند ازن برای ضدعفونی هوا و آب استفاده می کند.

 

با پاکسازی محیط از ویروس‌ها، باکتری‌ها، کپک‌ها و همچنین کنه‌ها، کک‌ها، کنه‌ها، شپش‌ها، سوسک‌ها و پشه‌ها، امکان ضدعفونی‌کردن محیط را فراهم می‌کند و با بهره‌گیری از قدرت اکسیدکننده ازن، بوی بد تولید شده توسط انسان مانند دود را از بین می‌برد. .

 

ازن می تواند بر روی بوهای بد اثر بگذارد زیرا مولکول های آن به موادی که این بوها را منتشر می کنند متصل می شوند و آنها را اکسید می کنند و در نتیجه آنها را از بین می برند.

 

علاوه بر این، ازن می تواند ترکیبات آلی مختلف را اکسید کرده و آنها را به دی اکسید کربن، آب یا ترکیبات بی ضرر تبدیل کند، به همین دلیل است که روی آفت کش هایی که در فرمول شیمیایی آنها تجزیه می شوند و به مواد غیر مضر تبدیل می شوند، عمل می کند.

 

این به این دلیل است که ساختار شیمیایی آفت‌کش‌ها شبیه ساختار باکتری‌ها و قارچ‌ها است و در نتیجه عمل اکسیداسیون ازن به آنها در زنجیره کربن آسیب می‌رساند.

 

حتی آب را می توان با افزودن ازن ازن زد: آب ازن دار قدرت ضدعفونی کنندگی بالایی دارد.

 

ژنراتورهای ازن در بسیاری از بخش‌ها استفاده می‌شوند، به عنوان مثال در بخش گردشگری و هتل‌داری بسیار مفید هستند زیرا محیط‌های تمیز، ضدعفونی‌شده و بدون بو را تضمین می‌کنند: تخت‌ها، فرش‌ها، صندلی‌های راحتی، اثاثه یا لوازم داخلی، ملحفه‌های تخت همیشه مورد مراقبت قرار گرفته و از نظر بهداشتی تجدید می‌شوند. هر مهمان تمیزی و محیطی سالم را تضمین می کند.

 

ژنراتورهای ازن همچنین به طور گسترده در خانه های سالمندان، سالن های ورزشی، اتاق های انتظار آزمایشگاه های آنالیز، مراکز زیبایی و سلامتی، خشکشویی ها، مغازه ها، ادارات، مدارس و به طور خلاصه در تمام آن محیط هایی که هزاران نفر از آنها عبور می کنند استفاده می شود.

 

آنها برای شرکت های نظافتی ایده آل هستند که به لطف آنها می توانند خدمات اضافی را به مشتریان ارائه دهند و از پاکسازی محیط اطمینان حاصل کنند.

 

استفاده بیشتر ممکن است استفاده از سرویس بهداشتی خودروهایی مانند تاکسی، آمبولانس، کامیون حمل مواد غذایی، اتوبوس و حتی خودرو

 

 

قایق ها

 

چگونه کار می کند

زمینه های کاربرد مولد ازن

ازن به دلیل ویژگی های شیمیایی خود، گازی است که قابل حمل یا ذخیره نیست، بنابراین برای ضدعفونی شدن باید در لحظه تولید شود.

 

این ماشین ها با فلزات خاص مقاوم در برابر اکسیداسیون مانند تیتانیوم، فولاد ضد زنگ، شیشه، آلومینیوم و پلی تترا فلوئورواتیلن و پلی وینیلیدین فلوراید پلیمرها تولید می شوند. دو مکانیسم وجود دارد که توسط آن تولید می شود: تخلیه خاموش کرونا و اشعه ماوراء بنفش.

 

روش اول رایج ترین روش است و اجازه می دهد تا تولید ازن بالاتری نسبت به روش دوم داشته باشد. فیلترها و خشک کن‌های موجود در ژنراتور، اکسیژنی را که ازن ازن از آن تولید می‌شود، تمیز می‌کنند و به داخل اتاق تخلیه می‌شوند تا ضدعفونی شود.

 

با استفاده از سیستم تابش فرابنفش، مقدار کمتری ازن تولید می‌شود، فرآیندی مشابه فرآیندی است که ازن در جو ایجاد می‌شود و برای تولید آن، استفاده از جیوه لازم است. در هر دو مورد، ویروس ها و باکتری ها از بین می روند.

 

جدول مقایسه ای بهترین مولد ازن

جدول نمایش داده نشد

نحوه انتخاب بهترین ژنراتور ازن

هنگامی که ما یک ژنراتور ازن را انتخاب می کنیم، باید محیطی را که در آن استفاده می شود ارزیابی کنیم: برای استفاده خانگی یا حرفه ای.

 

انواع و کاربردها

ما می توانیم مولدهای ازن را به سه نوع تقسیم کنیم:

 

تولید کننده ازن داخلی

مولد ازن حرفه ای

تولید کننده ازن صنعتی

هر نوع ویژگی های متفاوتی را حفظ می کند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

 

تولید کننده ازن صنعتی

مولد ازن صنعتی مطمئناً برای فضاهای بسیار بزرگ طراحی شده است که در آن مواد غذایی یا داروها نیز می توانند ذخیره شوند. ما به هتل، رستوران یا بخش مراقبت های بهداشتی فکر می کنیم. آنها همچنین برای بهداشت آب صنعتی، در ورزش، برای تصفیه آب استخرهای شنا استفاده می شوند.

 

در طول عرضه ازن، اغلب ضروری است که افراد یا کالاهای ناسازگار وجود نداشته باشند

 

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.